Klacht: Nog steeds geen spullen en geen compensatie

Luna555 op 21 mei 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heel fijn dat de verzender compensatie krijgt voor het pakket dat dhl is kwijtgeraakt maar ik heb nog steeds niets. Geen gekochte spullen. En geen terugbetaling. Dit lost niets op voor mij. Aangezien de verzender weigert mij terug te betalen. En ook mij negeert. Ik begrijp hier niets van….

Compensatie 19,90 euro zijn de totale kosten. Graag terugbetaling. Gaat om het principe. DHL raakt de spullen kwijt die voor mij bedoeld zijn. En ik zit met lege handen. Dit klopt niet hoor.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Luna555

1 maand geleden - 3SDFC0389418502

Reactie van de melder van de klacht Luna555

1 maand geleden - Al diverse keren klacht gemeld. Dan wordt deze als opgelost aangemerkt door DHL. Terwijl het niet zo is.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 21 mei 2022 om 10:45 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat het pakket niet meer te traceren is. Ik zie inderdaad dat een claim is uitgekeerd aan de verzender. Ik snap dat dit een hele vervelende situatie is, aangezien u het pakket niet heeft ontvangen en de verzender de claim ook niet met u heeft gedeeld. Helaas kan ik u niet verder helpen in deze situatie, omdat we de verzender zien als onze klant. Vandaar dat we de claim hebben uitgekeerd aan de verzender. Het is aan de verzender om dit verder met u op te lossen, omdat u de klant bent van de verzender. U geeft aan dat de verzender u negeert. Wellicht dat u opnieuw contact kan opnemen met de verzender? Ik hoop dat de verzender uiteindelijk wel op uw berichtjes reageert, zodat dit opgelost kan worden.

Mijn excuses voor het ongemak.

Sam
DHL Parcel E-care