Klacht: Nog steeds geen pakketje binnen

Els van Harten op 24 januari 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakketje besteld bij Nelly.com. Dit pakketje zou op 13 januari bij mij bezorgd worden. Helaas is er een fout met het sorteren geweest en zou het pakketje opnieuw gesorteerd worden. Als ik de track&trace code invoer staat er nog steeds 13 januari als verwachte bezorgdatum. Ik heb er niets over gehoord. Is het pakketje kwijt?

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketje gevonden wordt of ik in elk geval iets hoor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 januari 2017 om 12:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Ik heb de zending voor u nagekeken, er lijkt helaas iets mis te gaan met uw levering. Wij adviseren u dit te melden bij de afzender. Die heeft de mogelijkheid om bij ons navraag te doen. Op aanvraag van de afzender kunnen wij een onderzoek starten naar de levering. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Mike
DHL Parcel Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door