Klacht: nietvolgens afspraak

op 11 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakket zou vandaag tussen 14.00 en 18.00 uur bezorgd worden en is inmiddels bij de buren op 31 bezord omdat ik niet thuis was. nr 31`heeft 3 mogelijke appartementen en niemand is thuis. Ik ben speciaal vroeg naar huis gekomen om het pakket op de doo DHL gemelde tijd af te wachten. Ik heb de spullen vandaag nodig en moet nu afwachten of de buren op tijd thuis zijn. Waarom houdt DHL zich niet aan de tijdstippen die doorgegeven worden? bezorgcode 4BG7829QB

Gewenste Oplossing:

Volgens mij is er geen oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 juli 2018 om 16:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer De Boer,

Bedankt voor uw bericht.

Het is natuurlijk erg vervelend als de bezorger niet binnen het aangegeven tijdvenster komt. Mijn excuses voor het ongemak dat u daardoor ervaart.

Mogelijk was de rit vanuit het depot niet goed gepland. Ik maak hier dan ook melding van, zodat herhaling in de toekomst wordt voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door wim de boer