Klacht: Niet volgens afspraak

Alure op 13 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket is een dag te vroeg bij de buren afgeleverd!!
Het ging hier om twee zware matrassen.
Ik wil mijn oude buren hier niet mee lastig vallen.
DHL heeft zich aan de afgesproken dag te houden!

Gewenste Oplossing:

DHL geeft de mogelijkheid een bezorg dag aan te geven.
Hiervan is een bevestiging gegeven en een tijd.
Laten zij zich daar dan aan houden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 juli 2018 om 12:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Dat is natuurlijk erg jammer. Helaas hebben wij geen opdracht ontvangen om de zending een dag later af te leveren, maar stond de zending voor gisteren ingepland. Mocht u hierover andere afspraken hebben gemaakt met Lidl, dan kunt u het daar het beste even navragen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,

Nikki
DHL Parcel (Netherlands) B.V.
Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door