Klacht: Niet thuis? Onzin!

JoopSand op 29 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens DHL (track & trace) ben ik vandaag niet thuis. Onzin, want ben al de hele dag thuis voor het in ontvangt nemen van een pakket. Ik heb geen briefje van de bezorger met “niet thuis” in de brievenbus gekregen. Logisch, want ik weet 100% zeker dat DHL niet eens in de straat geweest is. Onbetrouwbaar zo.

Gewenste Oplossing:

Pakket gewoon bezorgen en aanbellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 mei 2017 om 14:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ten eerste excuses voor het feit dat de chauffeur u onterecht niet thuis heeft gemeld. Ik laat dit hier intern opnemen om hier zorgvuldiger in te zijn. Momenteel zie ik dat uw pakket wederom staat ingepland om vandaag te leveren tussen 14:00 en 18:00.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door