Klacht: Niet thuis

OntevredenKlant2022 op 14 mei 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De DHL bezorger rijdt ons appartement bewust voorbij, geeft een melding dat er niet thuis was en gaat weer vrolijk door. Dit is al de derde keer dit jaar. Je houdt als klant rekening met de bezorgvakken en zorgt dat je thuis bent. Dan kan er op z’n minst aangebeld worden. Kenteken van de betrokken bezorger van vanavond is V-024-DR.

Opnieuw aanbieden aan huis en niet onnodig naar een ophaalpunt hoeven

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt mij om te horen dat het nu al 3 keer verkeerd is gegaan tijdens de bezorging van uw zending. Begrijpelijk dat u hier flink van baalt, vooral wanneer u telkens wel netjes thuis bent wegens de aangegeven bezorgvakken. Graag wil ik deze situatie verder voor u laten oppakken. Wilt u mij enkel nog de desbetreffende zendingsnummers doorgeven? Wanneer mogelijk ontvang ik graag 3 zendingsnummers van iedere situatie. Zo kan ik o.a. ook nakijken of het vaker om dezelfde bezorger gaat. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Elle DHL Parcel E-care

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 mei 2022 om 10:32 geantwoord

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Sam
DHL Parcel E-care