Klacht: Niet op tijd bezorgen

Brenda1304 op 08 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de derde keer problemen met de bezorger van DHL
1x een pakket kwijt. 2x niet op de aangegeven tijd bezorgen pakket terug naat de leverancier. 3x weer voor de aangeven tijd bij ons aan de deur.
Welke bezorger is hier voor verantwoordelijk. Via Post. Nl hebben wij nooit problemen.

Gewenste Oplossing:

Op de afgesproken tijd bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 augustus 2018 om 11:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van Rigteren,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het vreselijk vervelend dat de bezorger een klein kwartier voor het aangekondigde bezorgtijdvak al bij u aan de deur was. Mijn excuses voor het ongemak. Ik maak hier melding van.

Volgens mijn gegevens heeft u inmiddels een nieuwe bezorgafspraak gemaakt. Ik vertrouw erop dat u het pakket ditmaal in goede orde ontvangt.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door