Klacht: Niet ontvangen

Leo1962 op 28 december 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij deze zou ik gaarne een klacht indienen van een niet ontvangen pakket heb deze klacht al neer gelegen bij dhl maar de bezorger heeft het zogezegd bij de buren geleverd en geen kennisgeving achtergelaten hierover daar ik al mijn buren heb gesproken geen van deze heeft het pakket in ontvangst genomen

Gewenste Oplossing:

Ik zou gaarne een nieuw kerstpakket willen ontvangen dat ik besteld heb

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Ik kijk graag met u mee, echter heb ik hiervoor het zendingsnummer nodig van het pakket. Onze zendingsnummers beginnen meestal met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY. Heeft u deze voor mij? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Maud DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Leo1962

1 jaar geleden - 3smpk12519706

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 december 2022 om 09:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend dat u uw pakket niet heeft ontvangen. Ik heb uw zending nagekeken en er zal hier een onderzoek voor moeten worden opgestart. De afzender van dit pakket, als opdrachtgever van DHL, kan dit onderzoek voor u aanvragen bij DHL. De afzender heeft ons helaas niet machtiging gegeven om voor hun klanten onderzoeken te starten.
Samen met de afzender zal dit worden onderzocht. De verzender zal u dan op de hoogte houden van de ontwikkelingen van het onderzoek. U kunt het beste contact opnemen met de afzender. Uiteraard excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Imane
DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Leo1962

1 jaar geleden - Via deze weg de vraag hoe zit het met mijn pakket oftewel mijn klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Leo1962