Klacht: Niet leveren van pakketje

op 13 april 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL Asia Amsterdam heeft een pakketje ontvangen volgens tracking van Hobbyking hong kong, Hobbyking doet geen onderzoek aangezien ze het hebben afgeleverd, DHL wil geen onderzoek doen aangezien de opdrachtgever (hobbyking) dit moet doen… kastje naar de muur heet dit, terwijl DHL in kan zien waar het pakje gebleven is….

Pakketje leveren uit DHL Asia Amsterdam Depot

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Helaas kan ik zowel op uw adres als op het tracking nummer welke u opgeeft helaas geen zending in ons systeem terugvinden. Heeft u wellicht een zendingsnummer gekregen beginnend met 3SJVGLJJD? Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, Nikki Webcare DHL Parcel Nederland

DHL

Heeft op 13 april 2019 om 12:11 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door mennomeels