Klacht: Niet geweest

op 15 februari 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen vrijdag zou ik mijn pakket ontvangen, maar door een storing in het sorteren kon ik hem pas zaterdag tussen 10 – 12 uur ontvangen. Ik stond voor het raam regelmatig aan het kijken en tegen 11.30 uur ben ik buiten in de tuin gaan wachten. Het was inmiddels 12.00uur en kreeg een mail dat de bezorger om 11.53 uur voor een dichte deur stondd ????
Ze zijn absoluut niet langs geweest, waardoor ik mijn pakket zelf moet halen maandag !!

Gewenste Oplossing:

Door eerlijk te zijn desnoots even bellen ??

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 februari 2020 om 13:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat het 'niet thuis' bericht dat u heeft ontvangen onterecht was en dat u al die tijd voor het raam of in de tuin heeft staan wachten. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik heb uw zending nagekeken en kan niet precies verklaren wat er is misgegaan. De bezorger lijkt wel erg netjes zijn ritlijst te hebben afgewerkt. Het zou eventueel kunnen dat deze zich per ongeluk in het adres heeft vergist.

Ik verwacht dat uw zending bij een volgende bezorgpoging wel juist zal worden geleverd.

Heeft u verdere vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Hartelijke groet,

Jip
DHL Parcel Webcare

Heeft op 15 februari 2020 om 17:18 geantwoord

Heel eerlijk gezegt zie ik geen oplossing. Perongelijk vergist met adres ..
Dit is de 3 de keer dat ik niet op dhl kan vertrouwen. Sorry vind gewoon erg vervelend

Alle klachten die gemeld zijn door Meryem55