Klacht: Niet geleverde zending

Bertus van de Laar op 06 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag vanaf 09:00 uur zitten wachten op mijn bestelling die volgens jullie vandaag geleverd moet worden.
Ik heb een bedrijf en moet vandaag tegen mijn klanten vertellen dat jullie belofte niet is nagekomen.
Zo kan en wil ik mijn bedrijf niet runnen.
We zijn geen particulier die zit te wachten op zijn schoenen, maar een bedrijf dat motorfietsen repareert.
Dat gaat niet zonder onderdelen
Graag een reactie terug.

Gewenste Oplossing:

De oplossing is om MotorCare Brabant, vooraan in de plannng te zetten als de transporteurs Gemert aandoet.

Ik heb bijna dagelijks een levering.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 september 2017 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bertus,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Ik zie dat uw leveringen zakelijk worden verstuurd, de chauffeur hoort dan bij u langs te komen tussen 09.00 en 18.00 uur, zoals gisteren om 18.30 uur is dan natuurlijk te laat. Ik zal melding maken van uw klacht bij het sorteercentrum zodat we herhaling kunnen voorkomen. Excuses voor het ongemak dat is ontstaan.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door