Klacht: Niet de moeite nemen om aan te bellen om pakket af te levere

op 15 maart 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De bezorgen komt geneens aan de bel en doet direct briefje in de bus! Dit voor mij de derde x! Heb meerdere malen contact gehad met DHL en klacht aangemaakt maar het word niet opgelost!

Als de bezorger een andere wijk krijgt of helemaal geen wijk meer!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

5 maanden geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat de meest recente zending op uw adres 2 keer een niet-thuismelding heeft gehad. Ik zie dat u daar ook een klacht over ingediend. Onze chauffeur heeft inmiddels aangegeven dat u een briefje op de deur had waarbij u aangeeft dat het pakket in de schuur mag. Wij mogen geen pakketten in de schuur achterlaten en door het briefje zou de chauffeur er vanuit gegaan zijn dat u niet aanwezig was. Daarom werd het pakket weer meegenomen. Ik zie dat u nu inmiddels het pakket heeft kunnen ontvangen. In ieder geval excuses voor de verwarring en de vertraging die hierdoor is ontstaan. Ik heb nog even verder op uw adres gekeken of er andere zendingen zijn waar u niet-thuismeldingen heeft. Die heb ik niet gevonden.Mocht u toch nog andere voorbeelden hebben dan ontvang ik daar graag de traceernummers van.Met vriendelijke groet,Ianthe Customer Service Agent DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Knelis102

5 maanden geleden - Er zat helemaal geen briefje op de deur hij kwam geneens de bus uit! Beide keren gezien! En deed vanuit de busraam briefje in de bus! Er zijn meerdere due dit kunnen bevestigen!

DHL

Heeft op 15 maart 2019 om 10:53 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw reactie en toelichting. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Wij zullen het gebeurde nogmaals met het depot en de bezorger bespreken.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 15 maart 2019 om 12:17 geantwoord

Deze bezorger gisteren zelf gesproken maar kon geneens Nederlands! Hij kon alleen Engels! Dan kan me goed voorstellen dat bezorgen niet goed komt tijd dat DHL actie onderneemt!

Alle klachten die gemeld zijn door Knelis102