Klacht: niet bezorgen op juiste dag

helene megens op 26 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

duur shirt besteld krijg gisteren morgen 23 mei een mail word bezorgd op 24 mei tussen 11.00 en 15.00 uur , en weet je wat vrij gepakt en pakket komt niet word vrijdag 26 mei tussen 11 en 15.00 uur. is al de zoveelste keer ,dan ga je bellen en dan hoor je ja word vrijdag of zelfs zaterdag ,nou ik bestel niks meer wat door D.H.L geleverd word ,wat is dat bedrijf een aanfluiting

Gewenste Oplossing:

gewoon dat het vandaag als nog geleverd word simpel

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 mei 2017 om 14:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Door dat er een hoge stroom van pakketten van 1 leverancier is afgekomen zijn er woensdag helaas leverproblemen ontstaan. Dit spijt ons natuurlijk ten zeerste. Ik zie dat u uw pakket inmiddels heeft mogen ontvangen. We hopen dat u desondanks de vertraging nog wel plezier heeft van uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door