Klacht: Niet bezorgen

op 11 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Altijd als ik iets via DHL bestel. krijg ik het bericht dat er niemand thuis was. En dat het pakketje de volgende dag bij het service punt af te halen is. Terwijl er niet eens aangebeld wordt

Als er gewoon normaal geleverd word

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 juli 2019 om 11:16 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Wij zullen dit met de bezorger in kwestie bespreken, om na te gaan wat er verkeerd is gegaan en om herhaling in de toekomst te voorkomen.

Het bevreemdt mij dat u aangeeft dat dit 'altijd' zou gebeuren. De zending van gisteren is namelijk de enige zending aan uw adres die in ons systeem te vinden is. De andere zendingen waarbij dit is gebeurd, moeten dan ook door andere koeriersbedrijven zijn bezorgd.

Mocht dit probleem zich toch eerder hebben voorgedaan met zendingen die door ons werden bezorgd, wilt u dan de track trace-nummers van desbetreffende zendingen doorgeven aan onze klantenservice? Dan kunnen zij achterhalen welke bezorger dit was en hier werk van maken. De contactgegevens van de klantenservice vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Appelflap1.