Klacht: Niet bezorgen.

op 14 mei 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bestelling gedaan maandag heeft de verzender het naar DHL gebracht maar verkeerd huisnummer genoteerd het adres en naam wel goed we wonen in een heel klein straatje totaal geen moeite genomen om te kijken waar de persoon woont hele slechte zaak voor mij nooit geen DHL.

Wanneer de chauffeur wat meer moeite nemen en niet met een snelheid de straat door rijd.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht.Mijn excuses dat de chauffeur niet meer moeite heeft genomen om het pakketje op het juiste adres te leveren. Maar wanneer het verkeerde huisnummer is genoteerd zullen wij het pakket op dat adres moeten aanbieden. Dan kan de betreffende ontvanger aangeven het pakket te weigeren of het aan te nemen. Wat betreft de snelheid, wij willen dat de chauffeurs zich houden aan de snelheid die is opgegeven. Heeft u een kenteken kunnen noteren of kunt u het zendingsnummer toesturen zodat wij hierover een klacht kunnen doorzetten naar het betreffende depot?Alvast bedankt!Met vriendelijke groet, Eveline Customer Service Medewerker DHL Parcel

DHL

Heeft op 14 mei 2019 om 12:40 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door KampsHennie