Klacht: niet bezorgd

op 13 juni 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DHL zou tussen 14.00 uur en 18.00 uur een pakket afleveren. Wij waren om 16.00 uur normaal thuis en krijgen het bericht dat ze om 16.04 uur voor de gesloten deur stonden. Ze hebben niet eens aangebeld! Belachelijk!!

Gewenste Oplossing:

Ze hadden meteen terug moeten komen maar de chauffeur is dan telefonisch bereikbaar!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 juni 2019 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht!

Hieruit begrijp ik dat er onterecht is gemeld dat u niet thuis was. Mijn excuses voor het ongemak! Ik durf helaas niet aan te geven wat er precies is mis gegaan, want ik zie wel dat de bezorger bij u aan de deur is geweest.
De bezorger is op dit moment onderweg en zal tussen 14.00 en 18.00 uur bij u zijn.

Met vriendelijke groet,
Danique
DHL Parcel Webcare

Heeft op 13 juni 2019 om 13:57 geantwoord

De bezorger is niet aan de deur geweest. Wij waren gewoon thuis!

Alle klachten die gemeld zijn door janzoh