Klacht: Niet bezorgd

op 12 januari 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket zou worden bezorgd vrijdag tussen 18 en 21 uur.
Daarvoor dus thuis gebleven.
Om 20 uur zie ik op de track en trace ineens staan: We hebben je gemist.
Komen nu ineens een dag later.
Als jullie bij DHL nu eens een keer eerlijk communiceren, is wel zo netjes,
Jullie zijn gewoon niet geweest!!! Anders had er wel een briefje in de bus gelegen of gewoon bij de buren kunnen afgeven.
Dit is niet de 1e keer DHL.
Wat een … bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Gewoon leveren of even doorgeven dat het niet meer haalbaar is o.i.d.
Klant zou ook bij jullie koning mogen zijn..

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 januari 2019 om 12:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Herpers,

Bedankt voor uw melding. Mijn excuses dat u onterecht niet thuis bent gemeld gisteravond. Het pakket heeft in de rit gezeten, maar ik vermoed dat de bezorger gisteren iets niet goed heeft gedaan waardoor u het pakket helaas niet aangeboden heeft gekregen.

Ik zie dat de bezorger u zojuist het pakket alsnog heeft kunnen overhandigen en wil u daar veel plezier mee wensen.

Met vriendelijke groet,

Wendy
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door camherpers