Klacht: Niet bezorgd

M.Lentjes op 24 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg een mail van DHL waarin staat dat mijn pakket is bezorgd. Ik was gewoon thuis en er is niet aangebeld, er is ook geen briefje achter gelaten en bij de buren is ook geen pakket aangeboden.

Gewenste Oplossing:

Ik wil weten waar mijn pakket is gebleven. Bij mij in ieder geval niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u geen pakket heeft ontvangen maar deze wel is gescand als bezorgd. Heeft u voor mij de track en trace code van het pakket samen met uw postcode en huisnummer? Dan kan ik dit voor u nakijken. De track en trace code begint meestal met JVGL, JJD of 3S en die ontvangt u via e-mail. Met vriendelijke groet, Ashna DHL E-care Customer Service

Reactie van de melder van de klacht M.Lentjes

3 jaren geleden - Goedemiddag Ashna, De code is CJ751415624DE, de postcode 6828ZS en het huisnummer is 3. De bezorger is wel gesignaleerd, alleen niet in het gedeelte waar ik woon. Ik heb zo een vermoeden dat hij of zij het bij de verkeerde persoon heeft bezorgd, althans niet bij mij op nummer 3..... Dank voor je reactie en vriendelijke groet van Mathilde Lentjes

Reactie van de melder van de klacht M.Lentjes

3 jaren geleden - CJ751415624DE is de code, 3 is het huisnummer en 6828ZS de postcode.

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw gegevens. Volgens mijn gegevens is uw pakket op uw adres bezorgd. Heeft u voor de zekerheid gekeken of één van de buren het misschien voor ue heeft aangenomen? Mocht dit niet het geval zijn wil ik u aanraden om contact op te nemen met uw verzender zodat deze een onderzoek kan opstarten. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Selena DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht M.Lentjes

3 jaren geleden - Goedemiddag Selena, Ik heb navraag gedaan bij vijf buren: niemand heeft het pakket in ontvangst genomen. De chauffeur is wel gesignaleerd, maar helemaal aan de andere kant van het plein.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 juli 2021 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht!
Wat vervelend om te horen dat het pakket niet terecht is. In dit geval wil ik je adviseren contact op te nemen met de verzender. Zij kunnen een onderzoek voor je starten bij DHL. Mijn excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
Danique
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door M.Lentjes