Klacht: Niet afgeleverd op bezorgplek

Der1 op 23 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger mikt pakket in willekeurige (afval) kliko terwijl in de app duidelijk omschreven staat welke kliko het wel moet zijn
Vraag is wat bezielt de bezorger kan of wil hij niet lezen? Ik heb niks aan standaard opmerking dat de bezorger wordt aangesproken omdat dit niet controleerbaar is en ook niet duidelijk maakt waarom de bezorger niet doet wat hij zou moeten doen.

Gewenste Oplossing:

Uitleg wat de bezorger bezielt heeft?
Want gewoon vergissen lijkt wel heel bizar

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen het pakket niet op de afgesproken plek is achtergelaten. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Der1

1 jaar geleden - 3SATL871450016

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen, Ik zie dat 3SATL871450016 deze zending nog niet in ons netwerk zit en dat hier alleen een label voor is aangemaakt. Heeft u het juiste zendingsnummer van de zending waarbij dit is voorgevallen? Dan kijken wij graag met u mee om hier een melding van te maken. Alvast bedankt voor de genomen moeite. Met vriendelijke groet, Lisa E-care Customer Service

Reactie van de melder van de klacht Der1

1 jaar geleden - Dit is de enige info die ik heb Je zending 3SATL871450016 van DHL PARCEL FR. SPAIN 04 is donderdag 19 januari om 10.52 afgeleverd op de plek die je aan ons doorgaf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 januari 2023 om 11:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Ik zie dat deze zending sinds 21/1 retour is verzonden naar de afzender. Om ervoor te zorgen dat het pakket niet bij vreemde mensen in handen komt, verzenden wij dit bij onduidelijkheden retour naar de afzender. Dat is helaas hier ook het geval. Ik raad u voor verdere vragen of opmerkingen dus contact op te nemen met de afzender. Zij zullen het pakket binnen max. 14 dagen retour hebben na de foutieve adres scan.

Met vriendelijke groet,
Lisa
E-care Customer Service

Der1

Heeft op 23 januari 2023 om 12:40 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Lees alsjeblieft nu eens
Net als de bezorger niet leest wat hj moet doen wordt er een oplossing aangedragen die nergens op slaat
Nogmaals lees de klacht, daarna nog eens en probeer dan te bedenken of je de klacht begrijpt zo ja geef dan een antwoord op de betreffende klacht zo niet lees nogmaals de vraag/klacht en/of vraag wat de klant precies bedoeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Der1