Klacht: Niet afgegeven

BrigittaK op 15 oktober 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket niet afgegeven terwijl wij thuis waren maar tussen het rek wat tegen de voordeur zit gepropt. Betreft bestelling van Bol.com, PID …3921 Rit 24 Parcel 64

Gewenste Oplossing:

Is niet meer op te lossen maar wel de chauffeur hierop aanspreken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat er een pakket onbeheerd is achter gelaten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mijn excuses dat dit bij u is voorgevallen. Wilt u de track en trace code van het pakket doorgeven? Dan kan ik nagaan wie de bezorger is geweest en een klacht aanmaken, dan word dit ook besproken met de bezorger. De track en trace code begint meestal met JVGL, JJD of 3S en ontvang u via e-mail. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Ashna DHL E-care Customer Service

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 oktober 2021 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

Met vriendelijke groet,

Jim
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door BrigittaK