Klacht: Niet aangebeld

op 25 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg net een mail dat er volgens de bezorger niemand thuis was, om 19.11 vandaag. Ik was gewoon thuis, zoals dat hoort in deze tijden… Ze hebben dus niet eens aangebeld, geen briefje achter gelaten of wat dan ook. Verschrikkelijke service. In de mail stond ook een link om een nieuw bezorgmoment te kiezen als ik het niet zelf wil ophalen op jet afhaalpunt, maar die link werkt niet eens.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketje thuis bezorg wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 maart 2020 om 12:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

U geeft aan dat u een melding heeft ontvangen dat u niet thuis zou zijn, dit terwijl u natuurlijk wel gewoon thuis was. De bezorgen niet zou hebben aangebeld of een briefje heeft achtergelaten.

Wat vervelend dat u hierdoor uw pakket nog niet heeft kunnen ontvangen.
Mijn excuses voor het ongemak. Uw pakket is op dit moment onderweg met de bezorger naar het servicepunt, ik kan er dus niet meer voor zorgen dat de zending alsnog bij u thuis geleverd wordt. Dankuwel voor uw melding, zo kunnen we ervoor zorgen dat dit soort dingen in de toekomst niet meer voorkomen.

Vriendelijke groet,

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Floormulder99