Klacht: Na gemiste bezorgin nieuwe afspraak gemaakt.

Toosjew op 05 december 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na de gemiste bezorging op woensdag (niet aangebeld bij de buren die gewoon thuis waren) dezelfde dag afspraak gemaakt voor de volgende dag tussen 18.00 en 21.00 met aflevering bij de buren. Komen ze om 14.30……
Pfffff nu hebikmijn pakketje nog niet……

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ze ergens tussen de afgesproken tijden komen. Ik heb helaas geen screenshot van de gemaakte afspraak gemaakt. Maar bij mij is tussen 18.00 en 21.00 niet om 14.30......

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 december 2016 om 09:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Toosje,

Hartelijk dank voor je melding! Ik zie inderdaad dat je via het kaartje had doorgegeven dat de chauffeur op de 24e tussen 18 en 21 zou moeten komen, maar de wijziging is niet goed bij ons doorgekomen. Hierdoor is het oorspronkelijke tijdvak van 11 tot 15 blijven staan en stond de chauffeur inderdaad al om 14.30 bij je op de stoep. Ik kan me voorstellen dat dit voor jou heel vervelend was en dat het niet leuk is om een dag langer te moeten wachten! Gelukkig is je pakket op de 25e alsnog afgeleverd voor zover ik kan zien.

Daarom wens ik je heel veel plezier van je pakketje en een hele fijne dag nog!

Vriendelijke groet,
Desiree
DHL Parcel Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door