Klacht: moet terug naar waar het vandaan komt.

Tilly Huijdink- Carpentier op 25 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Lieve mensen, ik heb een pakketje via DHL ontvangen, maar het moet retour naar de afzender daar het niet het gene is dat ik besteld heb.
Bij voorbaat Hartelijk dank voor de moeite,
Tilly Huijdink- Carpentier
Prof. Einthovenlaan 13
4003WX Tiel, Gelderland

Ik zal zeer tevreden zijn als U het pakketje retourneert.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Ik begrijp dat u iets heeft ontvangen wat u niet heeft besteld. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

DHL

Heeft op 25 november 2022 om 10:57 geantwoord

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. U kunt telefonisch (€1,- per gesprek: 0900 222 21 20) en via de live chat contact opnemen.

Jim
DHL Parcel E-care