Klacht: Mijn pakket is verloren

Shaghig Assadour op 24 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op 7 november mijn pakket afgegeven, dezelfde dag is door de bezorger afgehaald en dezelfde dag ook was het pakketje klaar om te versturen naar het sorteercentrum. Verder kan ik niks volgen. Ik heb de bewijzen als u dat nodig hebt.
Het pakketje moest terug naar Zaladno.
Dit is het tracking number: 3SEAGK078712151

Ik wil graag de DHL zelf met zalando contact opnemen en doorgeven dat het pakketje verloren is. Zelf DHL mijn openstaand bedrag betalen en niet ik, omdat ik het pakketje al terug gestuurd heb.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 24 november 2022 om 16:00 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat u dit pakket met een retourlabel van de verzender retour heeft gestuurd. Het is normaal dat er geen updates komen. Een retourpakket krijgt een laatste melding in ons sorteercentrum. Hier wordt het verwerkt en vanuit daar gaat het retour.
Hier komt geen bevestiging van op de track and trace pagina. Het pakket wordt dan binnen 10 werkdagen retour ontvangen en verwerkt bij Zalando (in dit geval).

Heeft u al navraag gedaan bij Zalando of zij het pakket retour hebben ontvangen? Als zij het nog niet hebben gekregen, dan adviseer ik u om Zalando te vragen of zij contact met ons op willen nemen. In dat geval starten wij graag een onderzoek op om meer duidelijkheid te krijgen.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tessa
DHL Parcel E-care