Klacht: Mijn bestelling is niet aangekomen

Mohammad mansour op 24 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht al vier dagen op mijn bestelling en ik heb deze niet ontvangen en er komt geen reactie. Ik hoop dat je reageert en ik wil mijn bestelling zo snel mogelijk

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn bestelling zo snel mogelijk of Dhl betaalt me ​​terug wat ik heb betaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 november 2022 om 17:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mohammad,

Wat vervelend om te horen dat u al vier dagen op uw pakket wacht. Indien u uw pakket inmiddels nog niet ontvangen heeft raad ik u aan dit te melden bij de afzender. De afzender kan namelijk voor u een onderzoek opstarten om te kijken wat er met het pakket aan de hand kan zijn. Dit onderzoek mogen wij helaas niet opstarten voor de ontvanger.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Hartelijke groet,

Roos
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Mohammad mansour