Klacht: Liegende bezorger en absurd tijdwindow voor levering.

Slachtoffer van PostNL op 18 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketten niet bezorgd onder vermelding :ontvanger gesloten wegens vakantie Dit is complete onzin. Het afleveradres is gelegen aan het eind van een doodlopende weg en er is de hele dag geen DHL auto de weg ingereden. Er is de hele dag (absurd leveringswindow 8:00 / 18:00 uur) iemand aan de weg aanwezig geweest. Blijkbaar had de bezorger geen zin om in de avondspits-file te staan.

Gewenste Oplossing:

Levering op afspraak, compensatie voor de nutteloze dag wachten op een DHL bezorging en garantie (met boete beding) dat dit soort leugens over leveringen niet meer voorkomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemorgen, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Een onterechte niet thuis melding is zeker niet de bedoeling en kijk ik deze zending graag voor u na. Kunt u hiervoor het zendingsnummer met uw postcode en huisnummer doorsturen? Een zendingsnummer kan worden opgevraagd bij de afzender van uw pakket en begint meestal met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Alvast bedankt voor de genomen moeite en met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-Care

Reactie van de melder van de klacht Slachtoffer van PostNL

10 maanden geleden - JVGL06128524000523816858, 4204tz huisnummer 9

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 november 2022 om 08:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor het zendingsnummer.

Ik kan mij de teleurstelling goed voorstellen wanneer u wel thuis bent en een gesloten melding krijgt. Ik zie dat de afzender dit inmiddels verder voor u heeft opgepakt bij DHL. Het pakket gaat dan ook nogmaals in uitlevering. Ik ga ervan uit dat dit nu goed gaat. Gaat dit onverhoopt mis, dan horen we het graag.

We hebben hier geen compensaties voor en kunnen zendingen niet garanderen.
Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel E-care

Slachtoffer van PostNL

Heeft op 18 november 2022 om 11:27 geantwoord

Deze zending is twee keer niet op het afleveradres aangeboden. Dat adres is met elke navigatie software duidelijk en eenvoudig te vinden maar om de bezorger tegemoet te komen heb ik in mijn auto, op het punt waar de weg zich in tweeën splitst, 10 uur (aflever window van 8:00 tot 18:00 uur) zitten wachten. Als de bezorger dan tot twee keer toe niet eens de moeite neemt om de weg in te rijden vind ik dat volstrekt onacceptabel.

Alle klachten die gemeld zijn door Slachtoffer van PostNL