Klacht: Levering

op 25 februari 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had 2 pakketten besteld bij 2 verschillende webshops. Ik was thuis maar geen pakketten nu 5 dagen later liggen de pakketten op servicepunt zonder dat de bezorger is langs geweest en dus ook geen briefje.

Gewenste Oplossing:

Als de bezorgen daadwerkelijk aanbelt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 februari 2020 om 12:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Wij zullen dit met de bezorger in kwestie bespreken, om na te gaan wat er verkeerd is gegaan en om herhaling in de toekomst te voorkomen.

De 2 pakketten liggen voor u klaar bij ons servicepunt. Ik attendeer u erop dat de pakketten een week voor u klaarliggen. Mocht u de pakketten niet afhalen binnen die periode, dan gaan zij retour naar de verzenders.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Eelco 1980