Klacht: Levering

op 07 november 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo , tot zover heb ik nog steeds niet mijn pakjet mogen ontvangen . Nou word ik via de track en trace ook niet meer op de hoogte gehouden . Is er meer bekend over het pakket en waar het bevind ? Ik mag hopen dat er nu toch een keer goed nieuws is .mvg

Dat er goed nieuws is en zo niet dat Wanneer eens eerlijk vermeld word wat het probleem is

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemiddag,Wat een vervelende situatie zeg.Wat ik begrijp uit uw vraag is dat u al een tijdje zit te wachten op uw pakketje. Tot op heden is deze nog niet aangekomen en ontvangt u geen updates over de status.Om u hiermee te kunnen helpen, ontvang ik graag het traceernummer van het pakketje. Op die manier kan ik u gerichter helpen.Alvast bedankt.Hartelijke groet,Jordan Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht arsenal

10 maanden geleden - Hallo , ik kan bij track en trace geen traceer nummer vinden . Hierbij wel Zendingnummer 66494757

Reactie van de melder van de klacht arsenal

10 maanden geleden - En Eenheidsnummer Eenheid Status Details JVGL05949656149882

DHL

Heeft op 07 november 2019 om 12:15 geantwoord

Goedendag,

Uiteraard buitengewoon vervelend om te vernemen dat uw zending tot nu toe zo is gelopen. Helaas is gebleken dat deze tijdens het sortereren meerdere keren de aansluiting heeft gemist om mee te kunnen gaan met de chauffeur, de reden hiervan is dat het pakket niet te lokaliseren was op die momenten. Uw zending staat voor vandaag wederom op de planning om in uitlevering te gaan in dit geval tussen 14:00 en 18:00 uur. Als blijkt dat dit weer niet lijkt te gebeuren, dan is mijn advies om contact op te nemen met de verzender. Deze kan aan de hand van specifieke uiterlijke kenmerken hiervoor bij ons een onderzoek opstarten, mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u tot nu toe heeft moeten ervaren.

Mike

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 07 november 2019 om 16:36 geantwoord

Is er eindelijk goed nieuws dat mijn pakket bezorgd word , krijg ik bericht , we hebben u gemist , terwijl wij thuis zijn en er op zitten te wachten . Wat is dat nu weer ???????

Alle klachten die gemeld zijn door arsenal