Klacht: Klacht word niet in behandeling genomen

Ronnietje op 13 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dani van dhl klantenservice, verteld dat same day delevery niet kan, en vito wil de klacht over haar on deskundige houding niet in behandeling nemen

Gewenste Oplossing:

Een schriftelijke verklaring, en excuus van beide medewerkers, voor on deskundigekunde

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen, Wat vervelend dat uw klacht niet juist in behandeling is genomen. Wij kijken daarom graag nog even mee naar de betreffende zending. Om de klacht in behandeling te kunnen nemen, ontvang ik graag een zendingsnummer, dat te vinden is op het pakketlabel onder de barcode. Meestal beginnend met 3S, JVGL of JJD. Alvast bedankt voor de genomen moeite en excuses voor het ondervonden ongemak. Met vriendelijke groet, Lisa E-care Customer Service

Reactie van de melder van de klacht Ronnietje

1 jaar geleden - Zoals al aangegeven gaat de klacht over het personeel en niet over het paket

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag, Graag zou ik toch een zendingsnummer van u ontvangen, zodat ik na kan gaan wat de situatie precies is geweest en indien nodig feedback door kan zetten over mijn collega's. Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Maud DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Ronnietje

1 jaar geleden - Julkie begrijpen het geloof ik nog niet he!? Ik wilde een KLACHT INDIENEN over 2 medewerkers, en nu ga je over een paket beginnen. Mijn klacht gaat over 2 medewerkers zoals eerder vermeld niet over een pakket!?

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedendag, We begrijpen dat het om een klacht over medewerkers gaat. We kunnen de chats bijvoorbeeld aan de hand van zendingsnummers makkelijk terug vinden. Indien u wel een zendingsnummer heeft vermeld in deze chats, ontvangen wij deze graag. Wanneer je bij DHL zelf als particulier een label aan maakt, is Same Day Delivery niet mogelijk. Via bepaalde bedrijven en afzenders wel. Wanneer heeft u precies contact gehad? Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Ronnietje

1 jaar geleden - 3SDSPU011432887

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 januari 2023 om 14:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb de situatie en gesprekken met mijn collega's doorgenomen. Ik zie terug dat ze u de correcte informatie hebben gegeven en geprobeerd hebben de situatie uit te leggen. Het pakket 3SMDA105138014 is door de verzender niet verstuurd als een ''Same Day Delivery''. Het pakket is 10 januari bij ons binnengekome, dezelfde dag gesorteerd en de volgende dag bij u geleverd. Dit is een normaal zendingsverloop.

Mocht het zo zijn dat u bij uw verzender om een ''Same Day Delivery'' hebt gevraagd en hiervoor ook hebt betaald, dan zou u het beste even contact op kunnen nemen met uw verzender. Dan is het pakket namelijk niet juist bij ons aangemeld.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Maud
DHL Parcel E-care

Ronnietje

Heeft op 13 januari 2023 om 14:15 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Nou mijn partner heeft presies de zelfde tijd besteld en is wel verwerkt en ontvangen de zelfde dag, zo als u leest in de chat met de 2 medewerkers zeggen ze allebij dat same day delevery niet kan bij jullie, daarom wil ik een klacht in dienen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ronnietje