Klacht: Klacht klantenservice

op 16 mei 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onkundige intimiderende klantenservice medewerkster ! Geen verstand van zaken en retour procedure . Zelf actie moeten ondernemen leverancier gebeld om zaken gedaan te krijgen . ….. heel jammer kost heel veel tijd en energie . Had niet genodig geweest als er kundige mensen aan dd telefoon hadden gezeten .

E . Huizinga

Gewenste Oplossing:

Ben niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 mei 2018 om 16:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer mevrouw Huizinga,

Wat vervelend om te horen dat u niet netjes te woord bent gestaan door een DHL Express klantenservice medewerkster. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik heb een dossier voor u opgestart om het met u door te spreken. We zullen hier morgenochtend bij u op terugkomen om uw hele verhaal te horen en door te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Rick

Alle klachten die gemeld zijn door Freesbank