Klacht: Klacht is niet opgelost, wordt onterecht vermeld

Verbaasde klant op 07 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nog geen reactie gegeven en er staat dat al dat de klacht opgelost is. Dat is niet waar. Mijn reactie heb ik gegeven op de lopende klacht. Die dus niet opgelost is.

Gewenste Oplossing:

Als DHL een beter navigatiesysteem krijgt, waar ook de mindere medewerkers mee overweg kunnen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen, Bedankt het melden van uw klacht. Ik kan helaas uit uw bericht niet herleiden om welke klacht het gaat. Wilt u ons hiervoor het zendingsnummer van het pakket sturen? Dit nummer begint met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. En zou u de klacht nogmaals kunnen toelichten? Dan nemen wij deze graag verder in behandeling. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Dani DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Verbaasde klant

1 jaar geleden - Zoals vermeld in de vorige mail, die onterecht als opgelost werd gemarkeerd: Pakket: JJD000090254000021140741. We zaten thuis op dit pakket te wachten en we krijgen een mail dat we niet thuis waren en dat het bij de buren is afgeleverd. Dit is al meer dan tien keer gebeurd, dus dit moet nu eens ECHT opgelost worden. Wat voor zin heeft het dan nog om extra thuis te blijven voor een pakket? Waanzin.

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen mevrouw Hermans, Hartelijk bedankt voor uw bericht en alvast excuses dat uw bericht voortijdig als opgelost is gemeld. Na controle van het zendingsnummer JJD000090254000021140741 is in ons systeem de registratie van uw klacht te zien. Graag ontvang ik nog een ander zendingsnummer met hetzelfde probleem om na te gaan of dezelfde chauffeur de onterechte niet thuis meldingen scant. In afwachting van de aanvullende informatie, wens ik u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Verbaasde klant

1 jaar geleden - Dat is een zeer listige zet van u! U gaat er bij deze vanuit dat wij alle mails uit het verleden bewaard zouden hebben, maar dat is niet het geval. Indien u op grond van deze zet de klacht opnieuw onterecht als opgelost gaat weergeven, ga we weer een nieuwe klacht indienen. We stoppen pas met klachten indienen als DHL ons adres fatsoenlijk in het navigatiesysteem zet. Wij spelen bij deze uw balletje gewoon terug: als u zo'n voorstander bent van bergen informatie verzamelen, kijk dan maar eens in uw eigen systeem hoe vaak er staat afgegeven bij de buren of afgegeven bij een DHL punt. Totale waanzin. En dat terwijl we gewoon thuis waren.

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wij willen de juiste bezorger aanspreken. Wij kunnen een betere klacht doorzetten indien dezelfde situatie zich vaker heeft voorgedaan bij dezelfde bezorger. Als wij de aanvullende informatie hebben ontvangen dan kunnen wij de klacht voor u doorzetten. Met vriendelijke groet, Nino DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Verbaasde klant

1 jaar geleden - Wat een talent om ons bericht niet te lezen! We zullen hem nogmaals hierheen kopiëren en we zijn zeer benieuwd of u deze keer zowaar reageert op de inhoud: Dat is een zeer listige zet van u! U gaat er bij deze vanuit dat wij alle mails uit het verleden bewaard zouden hebben, maar dat is niet het geval. Indien u op grond van deze zet de klacht opnieuw onterecht als opgelost gaat weergeven, ga we weer een nieuwe klacht indienen. We stoppen pas met klachten indienen als DHL ons adres fatsoenlijk in het navigatiesysteem zet. Wij spelen bij deze uw balletje gewoon terug: als u zo'n voorstander bent van bergen informatie verzamelen, kijk dan maar eens in uw eigen systeem hoe vaak er staat afgegeven bij de buren of afgegeven bij een DHL punt. Totale waanzin. En dat terwijl we gewoon thuis waren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 januari 2023 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Dank voor uw reactie.

De reden dat we om meerdere zendingsnummers vragen is echt alleen maar om u beter te kunnen helpen, maar ik begrijp volkomen dat u deze niet bewaard hebt. Ik heb daarom de klacht direct voor u doorgezet onder het huidige zendingsnummer. Hierbij heb ik in detail vermeld dat het gaat om regelmaat en dat hier zo snel mogelijk gepaste actie op ondernomen moet worden. Dit is het casenummer van de klacht: 17421702. Ik ga dan ook uit van een betere service voortaan. Excuses nogmaals voor het ongemak dat u ervaart.

Met vriendelijke groet,

Maud
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Verbaasde klant