Klacht: Klaar voor versturen naar sorteercentrum

Mette1980 op 06 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Anderhalfweek lang staat de status van van mijn pakketje op versturen naar sorteercentrum!

Gewenste Oplossing:

Als mijn klacht in behandeling word genomen en ik spoedig mijn pakketje kan ophalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, ik kijk graag even met u mee. Zou ik hiervoor het zendingsnummer mogen ontvangen? Alvast bedankt voor de aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Team Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Mette1980

3 jaren geleden - Dit is het verzendingsnummer: JVGLOTC0033221412

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 juli 2021 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie.

Wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat het pakket geen nieuwe scans heeft gehad. Ik durf daarom niet te zeggen wanneer u het pakket kan verwachten. Ik raad u daarom aan om dit te melden bij de verzender, zodat de verzender dit voor u kan laten uitzoeken bij ons. Ik hoop dat u via die weg snel meer duidelijkheid krijgt. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sam
DHL Parcel E-care

Mette1980

Heeft op 14 juli 2021 om 12:09 geantwoord

Pakketje is nog steeds niet terecht!

Alle klachten die gemeld zijn door Mette1980