Klacht: Kapot product door levering

op 09 november 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een flessen warmer opgestuurd gekregen en deze door levering kapot ontvangen!

Gewenste Oplossing:

Ik ben te vrede wanneer ik een hele flessen warmer ontvang waarmee ik flessen kan opwarmen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 november 2019 om 13:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Simone,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een zending beschadigd ontvangen heeft. Dat is natuurlijk zeker niet de bedoeling, en ik wil u daar dan ook graag mijn excuses voor aanbieden.

Bij beschadiging is het voor u als ontvanger aan te raden om contact op te nemen met uw verzender. DHL kan hierin wel wat zaken verder oppakken, maar alleen voor onze directe klant, de verzender. Ik raad u dus aan om foto's te maken van de beschadiging, en die naar uw verzender op te sturen. De verzender kan dit dan verder met DHL oppakken, en u hopelijk ook een verdere oplossing bieden.

Met vriendelijke groet,

Dion
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Simoneth