Klacht: Ik was thuis

op 14 januari 2011 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag 14-1-2011 is er een bezorger aan de deur geweest van selektvracht met een paketje.
ik zat bopven bij me pc, en heb geen beld of iets gehoord. op gegevens moment ik hoor de brievenbus loop naar beneden zit er een briefje in de bus dat ik niet thuis was. ik briefje uit de bus gehaald deuren open gedaan maar niemand meer te zien.
daarop depot Bergen op Zoom gebeld 4 of 5x geen contact waarvan 2x in gesprekstoon.
toen hofodkantoor gebeld 0900-nummer, die vertelde: de bezorger is te snel weg geaan bij uw adres we maken er melding van uw pakje komt morgen tussen 9 en 13.00.
ik denk dan waarom klopt de bezorger niet even of kleppert met de brievenbus (TNT doet doet namelijk wel).
heb bij TNT al aantal keer meegemaakt dat de bezorger in de buurt moest zijn en gewoon nog ff een keer langs kwam. dat noem ik servcie.. selektvracht neem daar een voorbeeld aan!!!

Groeten Patrick

Gewenste oplossing

was er maar een oplossing.. zoals dat de bezorger langer wacht of terug komt dezelfde dag.

Reactie van de melder van de klacht corzilla25

8 jaren geleden - Excuses voor de typfouten, heb iets te snel getypt en ben vergeten te controleren

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 januari 2011 om 13:00 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Allereerst wil ik u danken voor het melden van uw klacht. Hiermee kunnen wij onze dienstverlening verder optimaliseren.
Wij willen u er graag op attenderen dat de besteller meerdere malen heeft aangebeld. Na contact met onze besteller is gebleken dat deze het meedere malen heeft geprobeert, en helaas zonder resutlaat. Tevens heeft de besteller een kaartje moeten schrijven en in uw brievenbus gedeponeerd. De besteller krijgt een mindere vergoeding voor een pakket wanneer hij/zij deze niet direct af kan leveren. Zodoende heeft de besteller er geen baat bij een pakket niet direct uit te leveren.

Vertrouwende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Selektvracht B.V. Team

Alle klachten die gemeld zijn door corzilla25