Klacht: Ik heb een bezorgcode gehad maar het adres doet niet open.

Viraysa op 22 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bezorgcode gehad dat ik het bij een woonhuis kan ophalen. Echter probeer ik al 2 dagen meerdere malen aan te bellen maar er word niet open gedaan.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket in handen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat het servicepunt niet is geopend. Wilt u de track en trace code van het pakket doorgeven? Dan kan ik dit voor u nakijken. Ik hoor graag van u! Met vriendelijke groet, Ashna DHL E-care Customer Service

Reactie van de melder van de klacht Viraysa

3 jaren geleden - Goedemiddag, Ik heb een briefje gehad met 'wij hebben u gemist'. Verder is er niks aangekruist maar staat er wel een bezorgcode op. Bezorgcode: 8GR3828NP. Ik ben vrijdag vanaf 16:00uur 4 keer langs geweest en aangebeld en aangeklopt. (ik hoorde dat de bel het wel deed) Ik ben ook zaterdag vanaf 16:00 uur 3 keer langs geweest maar weer zonder gehoor. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Viraysa

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemorgen, Bedankt voor de code. Ik zie dat het pakket helaas al geretourneerd is omdat het niet op tijd werd opgehaald. Ik kan hier helaas niks meer aan veranderen. U kunt het beste contact opnemen met de verzender zodat deze de zending opnieuw kan versturen. Wat ik wel kan doen is een klacht doorzetten over dit punt. Zou u me hiervoor de data en de tijdstippen kunnen doorgeven dat u op dit punt stond en het gesloten was? Bedankt alvast. Met vriendelijke groet, Selena DHL parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Viraysa

3 jaren geleden - Beste, Ik kreeg donderdag 15-07 dat briefje binnen. Vrijdag 16-07 stond ik om 17:45, 18:15, 18:30 en om 20:00uur voor de deur. Zaterdag 17-07 stond ik om 16:30, 17:00 en om 19:30uur weer voor de deur. Bij de code werd vermeld dat ik het kon ophalen pas vanaf vrijdag 16-07. Hoe kan het dan nu al retour gestuurd zijn. Ik wil echt mijn pakket gewoon hebben. Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Viraysa

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 juli 2021 om 13:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Viraysa,

Bedankt voor uw toelichting.

Ik heb de zending direct nogmaals even bekeken en ik geloof dat ik zie waar het probleem zit. De gele kaart was namelijk een week eerder, op donderdag 8 juli, al afgegeven. Op 9 juli was het pakket bezorgd bij het ViaTim-punt. Omdat het pakket niet was afgehaald, is op 16 juli de melding gegeven dat het pakket hier weer zal worden afgehaald wegens het verstrijken van de afhaalperiode. Ik denk dat in die melding verwarring is ontstaan, waarvoor mijn excuses!

Wel heb ik direct een klacht aangemaakt wegens het niet open doen. Ondanks dat jouw zending hier niet meer lag, is dit geen reden om de deur niet te openen. Sterker nog, zij konden natuurlijk niet weten voor welk pakketje jij aanbelde. De situatie is doorgezet en we zullen zo snel mogelijk contact opnemen met dit servicepunt. Ik verwacht dat je toekomstige pakketten hier wel zonder problemen zal kunnen afhalen.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Elle
DHL parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Viraysa