Klacht: Hoge snelheid door woonwijk westenholte

op 14 augustus 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een bestuurder van een vermoedlijk volkswagen caddy DHL voertuig reed met hoge snelheid 60 70 door een 30 zone (RidderZwederlaan westenholte.)
Het busje had nauwelijks tot geen zichtbare logos op het voertuig maar was het kenmerkelijke DHL geel en de bestuurder had DHL kleren aan.

Aangezien onze buurt rijk is aan kinderen, maar ook Loslopende huisdieren vind ik dit zeer ongepast.

Ik wil graag dat hier extra goed op gecontroleed wordt, en dat dit ook duidelijk wordt gemaakt aan de bezorgers. aangezien het tragisch zou zijn als een kind of husdier aangereden wordt.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 weken geleden - Goedemorgen,Onze bezorgers moeten zich net als iedereen houden aan de geldende maximum snelheid. Mijn excuses voor het rijgedrag van deze collega.Er rijden nogal wat DHL-voertuigen rond. Heeft u wellicht het kenteken kunnen noteren? In dat geval kan ik de chauffeur achterhalen. Ook ontvang ik graag het tijdstip waarop u de overtreding geconstateerd hebt.In afwachting van uw reactie.Met vriendelijke groet,Wendy DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 14 augustus 2019 om 11:35 geantwoord

Goedemorgen,

Helaas heb ik geen nadere informatie ontvangen. Ik ga de klacht hier afsluiten. Indien u een overtreding constateert, geef ons dan het kenteken, tijdstip en locatie door. Aan de hand hiervan kunnen wij zien, welke chauffeur de overtreding heeft begaan. Wij zullen er dan voor zorgen dat de betreffende chauffeur hierop aangesproken wordt.

Wij zijn hiervoor ook te bereiken via Social Media (Facebook en Twitter). De overige manieren om met ons contact op te nemen vindt u via de volgende link: https:www.dhlparcel.nlnlconsumentsupport

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door JeffreyT