Klacht: Helemaal niet opgelost

op 08 november 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

U schrijft klacht opgelost totale onwaarheid 25 okt met rinaldo gesproken van uw klantenservice gevraagde documenten gemaild niets meer gehoord.Nu wederom incasso brief

Laat de klant beslissen of de klacht is opgelost en niet het bedrijf

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van DHL

6 dagen geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp uit uw bericht dat u een klacht heeft ingediend en dat deze nog niet is opgelost. Wat vervelend om te horen.Ik heb even naar de zendingen gekeken op uw adres en zie tot mijn verbazing geen onderzoeken staan. Kunt u mij voorzien van het casenummer of een traceernummer over welke zending het precies gaat? Ik hoop u dan snel verder te kunnen helpen.Met vriendelijke groet,Roos Webcare DHL Parcel

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 november 2019 om 11:31 geantwoord

Goedemiddag,

Ik hoop u dan snel verder te kunnen helpen.

Roos
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door krijgs