Klacht: grote mond chauffeur

op 11 februari 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Normaal gesproken hebben wij de afgelopen 35 kaar nauwelijks klachten over jullie pakket bezorgers. Vandaag hadden we dan ook een bezorgen van DHL met een grote mond die mij ook nog een voor zeikerd uit maakt. Het enigste wat hem is gevraagd en wat wij altijd vragen, om even twee meter door te lopen en dit op de expeditie neer te zetten en niet in de ontvangsthal.

groeten van een boze klant

Jan Gruiters

Gewenste Oplossing:

als de chauffeur een beetje mee wil werken wat wij ook gewend zijn van DHL.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 februari 2019 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Goed dat u dit even aangeeft. Ik zal zorgen dat dit gemeld wordt zodat de chauffeur hierop aangesproken kan worden. Ik ga ervan uit dat dit niet meer voor gaat komen en de chauffeur u gewoon netjes te woord staat.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Gruiters