Klacht: Goed zoeken naar adres

op 30 juni 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste keer dat n pakketje niet is geleverd omdat ze mijn voordeur niet kunnen vinden
Als ze n beetje goed zoeken moet dat niet moeilijk zijn

Gewenste Oplossing:

als ze wel gewoon aan mijn deur staan

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 juni 2020 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie inderdaad op uw adres bij de meest recente zending dat het terug is gegaan vanwege een onbekend adres.
Nou geeft u aan dat dit de zoveelste keer is. Gelukkig zie ik dat dit niet het geval is met de andere 13 zendingen op uw adres. Al begrijp ik natuurlijk dat iedere keer er één te veel is.
Het spijt me dat het is misgegaan met deze zending. Ik zie dat het een andere chauffeur is dan normaal en wellicht was hij dus nieuw op de route. U mag er in ieder geval vanuit gaan dat het niet meer voorkomt. Anders horen we het graag.

Met vriendelijke groet,

Jasmin
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Xansdra noordijk