Klacht: Gele kaart ontbreekt

op 20 februari 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo,
Heb bij jullie iets besteld er zou maandag iemand aan de deur komen. Was zelf thuis , heb geen deurbel gehoord. Gekeken in de brievenbus geen gele kaart gevonden waar t pakketje nu zou moeten zijn! Vind dit echt heel slordig. Waar is mijn pakket nu??? Graag hoor ik spoedig bericht
Vriendelijke grieten, priscilla Westbroek uit krimpen ad lek.

Wanneer mijn pakker zo snel mogelijk geleverd word.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemorgen,Bedankt voor uw bericht.Met de adresgegevens die u bij uw klacht heeft vermeld, is in ons systeem geen recente zending te vinden. Wat is het track trace-nummer dat u heeft gekregen toen uw bestelling werd verstuurd? Als u dit doorgeeft, kan ik u verder van dienst zijn.Alvast bedankt voor de aanvullende informatie.Met vriendelijke groet,Harald Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Priscilla westbroek

1 maand geleden - Hallo, Bedoelt u dit nummer? 3SPS20021300429 dit is t enige wat er stond.

DHL

Heeft op 20 februari 2020 om 11:55 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor de snelle reactie.

Deze zending is door PlutoSport gestuurd naar het adres Rembrandtstraat 16 in Krimpen aan de Lek en daar hebben bij het pakket dan ook bezorgd. U kunt het pakket dus afhalen op nummer 16.

Tevens adviseer ik u PlutoSport erop te attenderen dat zij uw huisnummer verkeerd in hun klantenadministratie hebben staan.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Priscilla westbroek