Klacht: geen reaktie op online klacht

op 14 september 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een label aangemaakt en betaald; feit is dat het label pas geleverd word nadat volledig betaald is; en terwijl de online info correct het aflever adres heeft, staat op het label een foutief adres, dat van mijn lokaal afleverpunt!
Nu ga ik de 3e dag in nadat ik een online verzoek heb ingediend om dit te corrigeren, maar nog altijd geen enkele reaktie van DHL!!! weggegooid geld dus!

Gewenste Oplossing:

Als er (zoals op de website staat) er met 1 dag daadwerkelijk gereageerd word door DHL en dit oppakt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 14 september 2019 om 12:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat er iets is mis gegaan met het verzendlabel. Daar zou een ander adres opstaan, dan wat u eerder had aangegeven.

Dat is natuurlijk erg vervelend en ik kijk het dan ook graag verder voor u na. Kunt u mij het zendingsnummer sturen van het verzendlabel dat u heeft aangemaakt? Dan ga ik kijken wat er aan de hand is.

Alvast bedankt voor uw bericht.

Met vriendelijke groet,

Buse
DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht.Ik begrijp dat er iets is mis gegaan met het verzendlabel. Daar zou een ander adres opstaan, dan wat u eerder had aangegeven.Dat is natuurlijk erg vervelend en ik kijk het dan ook graag verder voor u na. Kunt u mij het zendingsnummer sturen van het verzendlabel dat u heeft aangemaakt? Dan ga ik kijken wat er aan de hand is.Alvast bedankt voor uw bericht.Met vriendelijke groet,Buse DHL Parcel Webcare

Heeft op 14 september 2019 om 13:32 geantwoord

nog in afwachting van oplossing

Reactie van de melder van de klacht VikingDK

1 jaar geleden - Het tracknr is 3SDFC0414912429; hierbij geeft het label as verzendadres het DHL afleverpunt aan; dat is incorrect, het dient het opgegeven verzend adres te zijn; de info stond correct op de online bevestiging waarvan ik hardcopy heb.

Reactie van de melder van de klacht VikingDK

1 jaar geleden - Melding word op opgelost geplaatst terwijl er inhoudelijk niets is opgevolgd... ik zit nog steeds met een foutief label, betaald voor iets dat niet bruikbaar is; wat het ergste is: je staat dit te bespreking met je lokale vertegenwoordiging van DHL, het afleverpunt, en die mogen helemaal niets doen, het had zo makkelijk opgelost kunnen worden als het afleverpunt gewoon een nieuw label kon aanmaken.

Reactie van de melder van de klacht VikingDK

1 jaar geleden - Het is duidelijk dat DHL geen enkele reaktie meer geeft: de service is betaald en niet verleend!

Alle klachten die gemeld zijn door VikingDK