Klacht: geen ”geen thuis” briefje.

Ossip van de Vegte op 14 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn pakket is bezorgd bij de buren staat op de track en trace, maar ik heb geen briefje ontvangen waar. nu weet ik niet waar ik deze kan ophalen.
Je kan de status van je bestelling volgen met dit trackingnummer 3STMV6398280 via de volgende link:
http://www.dhlparcel.nl/track-and-trace/3STMV6398280

Gewenste Oplossing:

als ik weet welk adres ik mijn pakket kan ophalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 juli 2021 om 13:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat u graag wilt weten waar uw zending geleverd is. Echter zie ik dat zending 3STMV6398280 op een heel andere naam en ander staat. Wellicht heeft u de verkeerde track en trace code gekregen. Ik mag u, ivm privacy van persoonsgegevens, niet vertellen waar dit pakket geleverd is.
Ik raad u aan contact op te nemen met de verzender voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Roos
DHL Parcel E-Care

Alle klachten die gemeld zijn door Ossip van de Vegte