Mijn Klacht:
HALLO
HEB TOTAAL GEEN BERICHT ONTVANGEN DAT ZE AAN DE DEUR ZIJN GEWEEST EN OOK NIET DAT IK HET KON AFHALEN
Gewenste Oplossing:
BEN NIET BLIJ
RIDDERBEEKX op 05 augustus 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
HALLO
HEB TOTAAL GEEN BERICHT ONTVANGEN DAT ZE AAN DE DEUR ZIJN GEWEEST EN OOK NIET DAT IK HET KON AFHALEN
BEN NIET BLIJ
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen
Bericht van
4 jaren geleden - Goedemiddag, ik kijk graag mee naar uw zending. Zou u mij daarvoor het traceernummer willen sturen? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Wendy DHL Parcel Webcare
Reactie van de melder van de klacht RIDDERBEEKX
4 jaren geleden - 3SWLT0004219875
Reactie van de melder van de klacht RIDDERBEEKX
4 jaren geleden - traceernummer 3SWLT0004219875
Reactie van de melder van de klacht RIDDERBEEKX
4 jaren geleden - waarom hoor ik niet meer van u
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 05 augustus 2020 om 11:56 geantwoord
Goedemiddag,
Wij reageren over het algemeen één keer per dag op de berichten die via dit platform binnen komen. Wilt u meer direct contact dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice via: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support
In dit geval zie ik dat de verzender geen email adres gekoppeld heeft aan deze zending. Daarmee valt een groot deel van onze aanvullende dienstverlening; zoals mails betreffende de track en trace weg.
Mijn excuses voor het ongemak. Ik kan er niet voorzorgen dat u dit pakket alsnog ontvangt, neemt u dus vooral contact op met de verzender voor een nieuwe levering.
Met vriendelijke groet,
Marlijn
Webcare DHL Parcel
Heeft op 05 augustus 2020 om 12:45 geantwoord
gewoon briefje in de bus wekt altijd
wat als ik geen mail heb