Klacht: GEADRESSEERDE

op 11 januari 2011 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 7 of 8 januari 20-11 is bij mij een pakketje bezorgd van Sense. Dit pakketje was onbeheerd neergelegd naast onze woning aan de Ee 48 te Drachten. Er was geen kaartje o.i.d. door de brievenbus gedaan dat er een pakketje voor ons was afgeleverd naast onze woning. Pakketje had door iedereen kunnen worden meegenomen. Ik vind deze handelwijze van de chauffeur niet door de beugel kunnen en vind dat hier een excuus van Selektvracht moet volgen.

Gewenste oplossing

Dat excuses door het bedrijf worden gemaakt en dat men de chauffeur hierop aanspreekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 januari 2011 om 16:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Betreffende besteller op dit feit aangesproken.
Tevens is de regiomanager (verantwoordelijk voor kwaliteit op depot) geattendeerd om gepaste actie te ondernemen.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

Alle klachten die gemeld zijn door JONGWAT