Klacht: Fouttieve bezorging

op 11 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket is afgeleverd, maar volgens scan gegevens van chauffeur op een niet bestaand nummer niet op 5944 NK nummer 34 toevoeging 2.218. Chauffeur heeft het afgeleverd op nummer 34 toevoeging 2.2. waar is nu ons pakket. geen buren briefje niets, weg pakket!!!!! Barcode pakket 3SBDC9109736534. DHL is hier voor niet bereikbaar, zal verzender zoek actie aan moeten vragen. Schande zo zijn we al snel weer een week verder.
Fam. Schuring

Als ons pakket terecht is, en bezorgers gewoon normaal hun werk doen. Goed scannen buren briefjes afleveren of afhaal bewijs om in een depot ons pakket op te halen. Wij wonen nu 4 maanden op dit adres, regelmatig bezorg problemen. Hoe moeilijk het zijn.
Rob Schuring

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 juli 2019 om 11:03 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat u het pakket niet heeft ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak.

Volgens mijn gegevens is uw pakket gewoon bezorgd op het adres waaraan de verzender het pakket had gericht. Dit is huisnummer 34 -2.218. Het is dan ook erg vreemd dat u het niet heeft ontvangen.

Ik vermoed dat de bezorger het pakket per ongeluk bij één van uw buren heeft afgegeven. Mijn advies aan u is dan ook om even navraag te doen bij uw naaste buren.

Hebben zij het pakket niet, dan kunt u aan de verzender vragen die nader te laten onderzoeken voor u via ons. Maar u kunt ook zelf contact opnemen met onze klantenservice. Hoewel wij strikt genomen alleen onderzoek hoeven te doen in opdracht van onze klant, dus de verzender, zijn wij in dit soort situaties beslist bereid hierop een uitzondering te maken. Alks u contact opneemt met onze klantenservice, kan er dus direct een onderzoek worden opgestart. Maar u kunt dit uiteraard ook uit handen geven en aan de verzender overlaten, als u dat beter schikt.

Mocht u zelf een onderzoek willen laten opstarten, neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 11 juli 2019 om 11:35 geantwoord

Is niet opgelost, heb het pakket niet ontvangen en mijn naaste buren weten van niets.

Alle klachten die gemeld zijn door robpaula