Klacht: Fout DHL

Marktplaats77 op 13 december 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via marktplaats een verkoopgesprek en verstuurd met DHL. Het servicepunt heeft de code niet correct gescand. Vervolgens mag de verstuurder geen klacht indienen. Dat moet de ontvanger doen en na x maanden, fout ligt niet dhl?! En we vergoeden 3,9 euro per kilo (als we zouden vergoeden)

Gewenste Oplossing:

Dat de koper haar geld terug krijgt 9,35. Ik accepteer het verlies van het kinderboek dat ik heb gestuurd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 december 2024 om 09:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Marktplaats77