Klacht: Extremely bad service and bad system

ryococo op 30 mei 2013 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

HE NOTE!!The worst experince ever with the post.1st delivery I was absent they did not leave the note.2nd delivery I waited whole day they did not come at all.The package was from Germany sent by DHL and I did not it to be sent back and I wanted them to send it to the service point.But the change is only possible through the web site with the infocode.HOW COULD I DO THAT IF THEY DID NOT SHOW UP AND DID NOT LERAVE A NOTE!!

Gewenste Oplossing:

It is not solved yet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DHL

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DHL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door