Klacht: Door fout van Dhl 2 pakketten verloren en fluiten naar de centen

SJWW1979 op 07 februari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

23 januari jl 3 pakketten verstuurd waarvan er 2 verwisseld zijn qua etiket, waarschijnlijk bij sortering. Mijn pakketten zijn spoorloos. Inhoud van de pakketten word schandelijk vergoed met 3,40 per kg! Onacceptabele oplossing, zeker omdat de DHL hier volledig verantwoordelijk voor is. Standaard mails sturen met laffe antwoorden en geen verantwoording nemen en ik blijf zitten met een flinke kostenpost!!!

Verantwoording nemen voor het probleem en de schade fatsoenlijk vergoeden!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 07 februari 2023 om 15:52 geantwoord

Goedemiddag,

Ik begrijp vanuit uw bericht dat u het niet eens bent met de vergoeding die wij hebben gehanteerd. Het is in een dergelijke situatie zo dat wij een vergoeding hanteren van €3,40 per kg voor pakketten die onverzekerd zijn verstuurd. Mocht u verder nog aanvullende vragen hebben hierover kunt u ten alle tijden reageren op een van onze mails over de vergoeding. Een van onze agents kijkt hier dan graag verder naar.

Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Casper
DHL Parcel E-care

SJWW1979

Heeft op 07 februari 2023 om 15:57 geantwoord

Kansloze en nutteloze toevoeging op mijn klacht Casper.

Reactie van de melder van de klacht SJWW1979

1 maand geleden - En ook direct op opgelost zetten! Zo werkt dat toch niet!! Dit is eenrichtings opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door SJWW1979