Klacht: DHL slechte bezorging

op 15 maart 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Iedereen was thuis, vervolgens ontvang ik een e-mail dat het bezorgd is bij de buren “omdat er niemand thuis was”. Ik naar de buren en voor de zekerheid naar de buren daarnaast maar nee hoor niemand heeft het pakket, wel staat er in de mail van DHL een handtekening dat iemand het heeft ontvangen. Ik heb geen idee waar mijn pakket dus nu is. De bezorger heeft 0,0 moeite gedaan

Als ik het pakket zsm kan ontvangen

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 maart 2019 om 11:44 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Volgens mijn gegevens is uw pakket bezorgd bij uw buren op huisnummer 16. Mocht dit niet het geval zijn, dan is nader onderzoek nodig om na te gaan waar uw pakket is afgeleverd. De verzender kan dit onderzoek bij ons instellen. Neemt u daarover dus contact op met de verzender.

Helaas mogen wij dit onderzoek niet op verzoek van de ontvanger starten. De verzender is onze opdrachtgever die ons betaalt voor de verzending. Ook beschikt de verzender over specifieke pakketinformatie die wij voor het onderzoek nodig hebben. Daarom is de verzender ook de enige partij die een onderzoek kan laten opstarten.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door jasmijnvt