Klacht: DHL: pakje nooit bezorgd

op 17 januari 2011 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn bij V&D bestelde pakje zou volgens de website van DHL bij mij bezorgd zijn. Ik heb echter niets ontvangen. Ook ligt er geen briefje van DHL in de brievenbus.
Overigens zou het pakje al eerder aangeboden zijn volgens de site van DHL. Ik heb die bewuste dag en avond mijn huis echter niet verlaten. Ook van deze aanbieding lag geen briefje van DHL in de brievenbus.
Nadat ik dit alles gemeld had bij DHL, kreeg ik te horen dat ik bij V&D melding moest maken en dat V&D vervolgens een onderzoek laatn instellen bij DHL. Huh? Omgekeerde wereld? Wil DHL zelf niet weten waar het mis ging met hun bezorging?

Gewenste oplossing

Ik wil mijn pakje alsnog ontvangen.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 januari 2011 om 13:44 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Op basis van de door u opgeschreven tekst kunnen wij u helaas niet verder helpen. Ik verzoek u contact op te nemen met ons gratis telefoonnummer 0800 0552. Wanneer wij van u de zendinggevens ontvangen kunnen wij op zoek gaan naar een passende oplossing.

Mark Willemsen
DHL Express

8 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DHL beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Pompoen